حسرت داشتن تو

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک میزنه

حسرت داشتن تو پیر شده عینک میزنه

 

صورتم سرخ شده بود اما حالا کبود شده

جدایی یه عمره داره توی اون چک میزنه

 

اونی که من نمیخواستمش ولی منو میخواست

منو میبینه یه وقت دوباره چشمک میزنه

 

یادته مشروط دوست داشتن تو شدم یه عمر؟

هنوزم کامپیوتر داره واسم تک میزنه

 

حالا که گذشت و رفتی و منم  تموم شدم

مث تو کی ادمو جای عروسک میزنه؟

 

دیشب از خواب پریدم خوب شد اخه دیدم یکی

داره به ماشین تو  هی گل میخک میزنه

 

تو که تنها نبودی یکی پیشت نشسته بود

بگذریم این دل من همیشه با شک میزنه

 

اونی که بهم میگفت دوست دارم دوسم نداشت

دیده بودم واسه دختره سوتک میزنه

 

باورت میشه هنوز عاشقتم اون روز خوب

دل هنوز واست <<تولدت مبارک >> میزنه

 

تو زیاد دو.سم نداشتی خب مقصر نبودی

کی میاد امضا زیر قول یه کودک میزنه؟

 

نه که بچه ها بدن،پاک و زلاله قلبشون

ولی نبض عقلشون یه قدری کوچک میزنه

 

فکر نکن فقط تویی رسمه یه وقتا حوصله

میره اسمون خودش رو جای لکلک میزنه

 

دختر همسایمون نمیدونه دوس نداری

داره دور قاب عکست گل و پولک میزنه

 

نه که فکر کنی به تو نظر داره مکشمش

مثلا داره رو زخمامگل پیچک میزنه

 

کارش این نیست طفلکی شب تا سپیده میشینه

گلو بوته و شکوفه روی قلک میزنه

 

راستی من چرا تو نامم اینارو با تو میگم!

نمیگم گوشای رویام دیگه سمعک میزنه

 

جز واسه نوار تو که توش صدای نازته

به نفسهام طعم عطر سیب قندک میزنه

 

نامه مو جواب نده دوسم نداشته باش ولی

نذا اصلا نزنه قلبی که اندک میزنه

 

پیش هیچ کسی نرو حلقه دس کسی نکن

چون گناهه من هنوز دلم برات لک میزنه

 

دوستت دارم-نیلو

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
a FashisT چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 11:44 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
وقت داشتی به ما هم یه سری بزن
HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

ali جمعه 21 مهر 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
و نوشته هاتون هم زیباست.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد