دنیا دو روزه

کاش میدانستی دنیا با همه ی وسعتش بی تو جایی

برای ماندن ندارد اشک چشمانم هر شب سراغت را

از کویر گونه هایم می گیرند ای که دیدگانم از تنهایی تو

الفبای اشک ریختن را اموخته اند و لحظه های گریانم

با کوچ تو روان گشته اند؟

چرا از کوچه دلتنگی هایم گذر نمیکنی و برای

چشمان مانده به راهم دستی تکان نمی دهی؟

بی تو قناریها خوش اواز نیستند

و اسمان چشمانم همیشه بارانی است

بی تو من درختی خشکیده در پاییزم

 

 

یادت بهم گفتی تا آخر دنیا باهات می مونم

اون وقت فهمیدم

 چرا می گند دنیا دو روزه.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانی شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://tarikieshab.blogfa.com

سلام نیلو جان خوشحال شدم که به وبم سر زدی امیدوارم همیشه موفق باشی وب زیبائی داری امیدوارم همیشه در همه حال همه جا تو درس و زندگیتم موفق باشی با آرزوی سال خوب ازت خدافظی میکنم اگه آپ کردم دوباره حتما؛ بهت خبر میدم بای دوست دارم آبجی نیلو

شکوفه شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

آغاز ولایت مولا صاحب العصر و الزمان ... مهدی موعود و منجی عالم بشریت رو به شما تبریک می گویم ... امیدوارم این سال سال ظهورش باشد ...

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد